Twój Blog firmowy

To jak piszesz o sobie, wpływa na to jak inni na Ciebie patrzą! Blog to kluczowy kanał komunikacyjny Twojej marki. Będąc przedsiębiorcą, który działa i pracuje w sieci, nie możesz go nie prowadzić! To właśnie on skupia wokół Twojej marki społeczność złożoną z klientów. Dzięki niemu nawiązujesz z nimi bliższe relacje. Nigdy z niego nie rezygnuj i zadbaj o to, żeby znalazł się w odpowiedzialnych i doświadczonych rękach!

Twórz zróżnicowane treści

Prowadzenie profesjonalnego bloga firmowego otwiera przed Tobą wiele możliwości. Na swoim blogu możesz publikować zróżnicowane treści dotyczące branży, w której prowadzisz swój biznes i obszarów z nim związanych.Twój blog daje Tobie możliwość:

  • Udzielania cennych porad i odpowiadania na problemy i dylematy Klientów.
  • Tworzenia inspirujących treści ułatwiających proces decyzyjny.
  • Pisania tekstów, które dostarczą atrakcyjny content na Twoje kanały społecznościowe.

I co najważniejsze - możesz te cele realizować równocześnie! Poradniki, rankingi, nowości, artykuły eksperckie to tylko niektóre z możliwych tematów do podjęcia na blogu. Sam po czasie będziesz mógł ocenić, jakie treści twoi klienci najbardziej cenią, a jakie przynoszą tobie największe zyski.

Wsparcie dla SEO

Regularne pisanie Bloga nie tylko buduje społeczność wokół Twojej marki i osoby. Tworzenie bloga doskonale także wspiera proces pozycjonowania (SEO).Content, który w skali całego Internetu jest unikalny to potężne wsparcie każdej kampani pozycjonującej. Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne też nie pozostaje bez znaczenia i ma istotny wpływ na twoją pozycję w rankingu Google. Twój blog firmowy to również możliwość przechwycenia ruchu organicznego z tzw. długiego ogona (long tail SEO), czyli użytkowników, którzy poszukują konkretnej informacji i są w stanie dać za nią naprawdę wiele.

Budowanie wizerunku firmy

Nie musisz być bogatą korporacją i posiadać milionowych budżetów, żeby zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy. Publikacja ciekawych, angażujących, unikalnych i wysokiej jakości treści na blogu zaskarbi Tobie przychylność internautów. Zaczniesz być postrzegany przez swoich Klientów jako lider rynku i ekspert w swojej branży. Prowadzenie bloga to najlepsze miejsce do nawiązania kontaktu z klientem, zachęceniem go do kupna twoich produktów i stworzenia długotrwałej relacji z nim.

Traffic Trends Sp. z.o.o.

ul. Obornicka 229/200

60-650 Poznań, Polska

801 090 191